چه كسي گفته صاحبم خواب است؟
حضور تا ظهور
از سال 260 امام حاضر است غیبت به معنای عدم رؤیت است نه عدم حضور
درباره وبلاگ


به سایت حضور خوش آمدید من را با نظرات خودتون سر فراز کنید
نويسندگان
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : ali

بسم رب الهادي المهدي

چه كسي گفته صاحبم خواب است؟

چه كسي گفته است شاهيني؟

تو همان زاغ زشت بي ديني

زاغكي در لباس انسانها

دلقكي در ميان رپ خوانها

.نظر حق شده به تو چپ چپ

آبروي تو رفت با اين رپ

كافي است اين همه كلام گزاف

دهنت را ببند و شعر نباف

اين كه توهين نموديش اي پست

دهمين حجت خداوند است

دهمين نور عالمين است او

پسر شاه كاظمين است او

امپراطور مُلك دلها است

ما همه نوكريم ... آقا اوست

جلوه اش جلوه رسول خداست

پرچمش نيز تا ابد بالاست

مقتداي همه است اين آقا

پسر فاطمه است اين آقا

اهدناي نمازهاي من است

انتهاي فرازهاي من است

نوه اش منجي جهان مهدي است

حضرت صاحب الزمان مهدي است

صبح خورشيد و شام مهتاب است

چه كسي گفته صاحبم خواب است؟

كور دل اين تويي كه در خوابي

روي از اين شام بر نمي تابي

حكم تو تا هميشه خاموشي است

خوابت از نوع خواب خرگوشي است

گنبد پاك هشتمين خورشيد

اين چنين نيست اي خبيث پليد

نيست اين عكس در تصور من

گنبدش را نديده اي حتما؟

گنبد شاه من ز جنس طلاست

شرف الشمس عالم بالاست

الغرض بغض من كماكان است

در دلم كينه فراوان است....

عشق ما ريشه دارد و بنيادي است

تا قيام امام مان هادي است

سرباز امام زمان مسعود يوسف پور

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 125137
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1